Отзывы о Сонлайн
Оставьте свой отзыв о продукции Сонлайн или работе нашего интернет-магазина. Постараемся дать ответ на все Ваши вопросы и замечания. Все отзывы проходят модерацию. Ваш отзыв будет опубликован после проверки администратором.
Отзывы
Ледве зв'язалимь з магазином, менеджер маячить, а крли передзврюєш, то вмикажиьмя автовідповідач, за два дні зв'язались.
В телефонній розмові уточнила чи буде товарний чек та заповнений гарталон на матрац, оскільки гарантія 20 років на пружини та 3 на оббивку.
Документи, що підтверджують факт придбання матрацу, оформлені з порушеннями, відсутні реквізити, печатка та розгифровка підпису продавця. Гарантійний талон незаповнений взагалі, хто, коли і як продав даний матрац невідомо. Оплата можлива тільки на приват карту фіз, особи, що свідчить про "лівий" продаж товару.
Доставка мала бути безкоштовна, проте водій при розрахунку повідомляє, що + 50,00 за занесення.
Якість матрацу поеи невідома, чекає ще.
Доброго дня. Ви в нашому магазині придбали матрац? У нас документи усі з печатками + оплата можлива не тільки на карту, а і на р/р, як зручніше. Зв'яжіться, будь-ласка, з нашими менеджерами для зв'ясування обставин ситуації.
Обманюють з доставкою, за погрузку і вигрузку матрасу беруть по 60 грн. Якщо хочеш забрати сам, починають розказувати несенітниці про якусь доставку.
Здравствуйте. Просим уточнить, за что именно с Вас взяли 60 грн? Предоставьте больше информации, мы разберемся в проблеме. В целом, с условиями доставки операторы должны ознакомить на этапе заказа, самовывоза у нас действительно нет, однако, можно забрать самостоятельно с отделения Новой Почты. Занос в квартиру - платный.
Вітаю, Анастасія. Дякую за відповідь. Мене цікавить матрас Шарлотта Хард 140х190.
Зателефонував у цей магазин. Відповів менеджер і не представився. Тільки після моєї вимоги сказав що він Євгеній. Говорив зі мною нерозбірливо, мені приходилось запитувати повторно, але Євгенія це чомусь дратувало. Він кудись поспішав і все намагався закінчити розмову. А матрас я так і не підібрав. Вважаю, що такий нервовий консультант як Євгеній не повинен працювати із клієнтами магазину.
Доброго дня. Дякуємо, що повідомили у своєму відгуку про цю ситуацію. Нам дуже прикро за цей інцидент. Директор прослухав запис Вашої розмови з Євгенієм, і повністю поділяє Ваше обурення. З менеджером проведена серйозна розмова, а також накладено штраф.
Якщо Ви ще не обрали матрас, наш інший оператор надасть вичерпну консультацію, а також запропонує Вам 10% знижку в якості вибачення.